dinsdag, september 12, 2006

9/11

Gisteren was het vijf jaar geleden dat er twee vliegtuigen de Twintowers invlogen.

Er wordt veel aandacht aan besteedt via de media.

Er gaan op dit moment vele verhalen de ronde over verschillende theorieën omtrent 911.

De grote vraag deze dagen is: Waar was je op 11 september?

Ook ik weet het nog…

Ik was op mijn werk en een collega van mij die op dat moment in het ziekenhuis lag belde ons dat er een vliegtuig in de twintouwers gevlogen was. Op het moment dat we de tv op mijn werk aanzetten vloog de tweede er in…

Maar wie is de dader?

Die vraag speelt nu bij een ieder meer door het hoofd dan op 11 sept 2001.

Waren het wel die twee terroristen in opdracht van Bin Laden of was het toch de grootste tegenstander van deze persoon Amerika.

Je weet niet wat je moet geloven...
Het blijft een feit dat er duizenden onschuldige mensen gedood zijn.
Dat kan toch niet goed zijn!

Geen opmerkingen: