zondag, september 03, 2006

Druk,druk,druk....

Druk,druk,druk....
is vaak het excuus wanneer je niet aan iets toekomt.

Voor mij nu ook, maar ook dat ik geen zin had om wat te "posten"!

Nu dan maar weer wat plaatsen...

Kimberly is naar de manege. Er zijn dressuurwedstrijden. Ze vindt het altijd leuk om mee te doen en lekker op de manege rond te lopen. Hier en daar wat helpen.
Deze keer rijdt ze eens niet op Beauty. Ik ben benieuwd hoe het gaat.

Andere keren ging ik met haar mee, altijd gezellig!
Deze keer had ik afgesproken met Rob dat wij samen wat zouden gaan doen.
Eerst zouden we naar Belgie gaan; lekker van de natuur genieten en een stuk lopen.
Waarschijnlijk zouden we laat thuis gekomen zijn. Dit vonden we toch maar niet zo leuk voor Kim.
Als het weer wat opklaart gaan we straks naar vliegveld Teuge en daarna wellicht nog een wandeling maken.

Geen opmerkingen: