woensdag, september 20, 2006

Een heerlijke dag...

Vandaag vond ik het een heerlijke dag!

Vanochtend eerst wezen paardrijden. Zo hier en daar wat neveltjes en spinnenwebben met dauw er op.
Leuke, interessante gesprekken tijdens het rijden.
Ik heb er weer van genoten!
Het blijft bijzonder dat we elke woensdag weer met onze groep mogen rijden. Bijna altijd is het goed weer en genieten we allemaal van een heerlijke rit...
Houden zo!

Toen ik thuis kwam was Newly weer helemaal door het dollen... wat een leuke hond is het toch!

Samen met Kimberly heb ik een tosti buiten gegeten. Even lekker bijgekletst over school en meidedingen.

Vanmiddag heb ik verschillende dingen in en om het huis gedaan;
Paadje naast het huis schoongemaakt van onkruid ed, was gedraaid en opgehangen, beneden maar weer eens de haren van Newly opgezogen met de stofzuiger en nog het een en ander.

Rob belde dat hij op tijd voor het eten thuis zou zijn.
Wel zo lekker en gezellig. Kunnen we lekker met z'n drieen eten.

Nadat Kimberly thuis was van Streetdance hebben we lekker met z'n drieen buiten kunnen eten.

We hebben nog steeds mooi weer... een heerlijke nazomer!
Ik geniet er met volle teugen van.

Geen opmerkingen: