zondag, juni 18, 2006

Het moet niet gekker worden met oranje...

Ik heb een aantal dagen niet in mijn weblog geschreven.
Er was het een en ander verandert bij Blogger. Ik moest mijn password en zo opnieuw invullen. Na even zoeken heb ik het nu weer gevonden en kan ik dus weer vanalles vermelden in mijn weblog.




Gisteren voordat ik naar mijn werk ging heb ik deze foto's gemaakt van Nederlands stamboekvee dat ze nu ook al oranje gekleurd hebben.
Overal waar je kijkt zie je wel oranje. De oranjegekte is op dit moment wel erg.
Hoe moet dat wanneer NL blijft winnen tijdens de WK? We zullen het zien.

Ron en Mia zijn getrouwd!!! Samen met een aantal collega's van Bever ben ik op hun feest in Sonsbeek geweest. Wij hebben net als het bruidspaar en de andere gasten genoten...

Vandaag is het Vaderdag.
Vanochtend is Rob verwend door Kimberly met een doosje dropjes en hij heeft ook nog een koffie-onverlevingspakket gekregen ( senseokopje van Herman Brood, stroopwafels, lekkere toffees en koffie). Rob is nu werken.
Samen met Kimberly en Newly ga ik straks naar mijn pappa. Even vaderdag bij hem vieren...

Geen opmerkingen: