vrijdag, juni 30, 2006

Begin Schoolvakantie

Wat een heerlijk begin van de schoolvakantie...
Het zonnetje schijnt en de temperatuur is goed!

Vanochtend zijn Rob en ik samen met Newly op de koffie bij Irma geweest. Dianne was er ook en Marco was aan het thuiswerken. Het was erg gezellig en we hebben heel wat af gepraat lekker buiten in de schaduw van het huis.

Voor Kimberly was het haar laatste dag in groep 7. Vanmiddag was ze vrij en begon dan eindelijk haar vakantie.

Kim en ik zijn nog even bij Josien en Yenifer langs geweest.
We hebben daar even ook wat bij kunnen praten en wat afsraken gemaakt om weer eens wat leuke dingen samen te gaan ondernemen.

Om 17.00 uur hebben Yenifer en ik nog meegedaan in de openles van Kimberly bij Sjabbens.
Het was erg leuk. De meiden moesten toch wel lachen dat ik ook meedeed met het dansen. Kimberly vond het super!

Omdat het zo heerlijk warm zomerweer is heb ik vanochtend bij het Kruitvat een zwembad gekocht voor in de tuin.
Kimberly en Renate keken hun ogen uit toen ik hem vanavond uitpakte.
Ze hebben er samen nog in gezeten, pushups gedaan en in gedanst!
Het is nu al een succes!

Zelf kijk ik er naar uit wanneer ik morgen uit mijn werk kom om er ook lekker in te plonsen!





Geen opmerkingen: