vrijdag, juni 02, 2006

Beter weer?

Vandaag begon de dag goed met een zonnetje.
Dit zonnetje werd vandaag een echte zon. We hebben een heerlijk zonnige dag gehad!

Vanochtend ben ik eerst bij mijn pappa en mamma op de koffie geweest. Ik heb ze nog even een bloemetje voor hun trouwdag gebracht.
Het was gezellig en leuk om even weer bij te praten.

Zowel vanmiddag als vanavond ben ik met Newly heerlijk wezen wandelen.
De afgelopen dagen begon hij al om een uur of 10 te draaien dat hij zijn laatste uitlaat rondje wilde, nu...... "t is al bijna twaalf uur, ligt hij te slapen in zijn mandje!
Ik ga hem zo wakker maken om nog een plasje te doen en dan gaan we allebei lekker slapen. Morgen moet ik er weer eens vroeg uit. Bij Bever hebben we tentenshow en dan moet ik om 8.00 uur beginnen. Dat betekend dus uiterlijk om 7.15 uur op de fiets richting Arnhem.

1 opmerking:

Anoniem zei

Alles ziet er anders uit, als de zon schijnt!