vrijdag, juni 23, 2006

Druk maar wel leuk...

Laatste dag van de feestweek op de Airborneschool: alle kinderen zijn deze middag vrij!
Kimberly dus ook, ze is alleen vanochtend naar school geweest.
Vanochtend heb ik het een en ander in huis gedaan en ben ik boodschappen wezen doen.
Begin van de middag heb ik al wat hapjes gemaakt. Monique komt vanavond eten.
Rond half 4 ben ik samen met Kimberly op kraamvisite geweest bij onze achterburen Marielle en Bert.
Ze hebben sinds een week of 5 een schattig zoontje erbij genaamd Luuk.
Leuk om weer zo'n klein nieuw wezentje te zien. Alles zit erop en eraan.
Elize en Daniel zijn ook beretrots op hun broertje.
Om 17.00 uur waren we weer thuis. Kimberly is toen naar Sjabbens gegaan voor Aerobics en ik ben verder gegaan met het voorbereiden van het etentje.
Monique was er met Snoopy iets voor zessen.
We hebben heerlijk zitten kletsen en toen Kim terug was van het sporten hebben we genoten van de hapjes (tapas zoals deze tegenwoordig genoemd worden).
Zoals eerder gemeld Monique had Snoopy ook meegenomen. Newly was helemaal weg van haar. Jammer dat Rob onze digitale camera mee heeft naar Duitsland.
We hadden heel wat leuke ontroerende plaatjes kunnen schieten.
Wellicht een volgende keer als de twee nieuwe vrienden elkaar wederom treffen!
Het was erg gezellig. Kimberly en ik en ook Newly vonden het heeeeeeeeeel erg leuk dat Monique en Snoopy er waren!

Geen opmerkingen: