vrijdag, februari 24, 2006

Samen wandelen

Na best wel een lange tijd ben ik vanochtend bij Spac/sport geweest.
Toen ik aankwam stond John voor het raam al naar me te zwaaien.
Het voelde er erg vertouwd. Bovendien vond ik het leuk om met oa Jacqueline, John en William even te kunnen bijpraten.
Iedereen was erg aardig en enthousiast dat ik er was!
Ik heb er zelfs nog wat dingen gekocht...

Vanmiddag ben ik samen met Rob en Newly langs de Hyundai garage geweest in Renkun om daar de Tucson te bekijken. Een mooie stoere auto waar je behoorlijk ruim in zit.



Aansluitend zijn we nog een stuk wezen wandelen in de buurt van het Beekdal.
Het was koud, maar wel lekker om buiten te zijn.
Rob en ik hebben samen onderweg lekker kunnen kletsen en Newly vond het heerlijk om heen en weer te rennen.

Geen opmerkingen: