donderdag, februari 16, 2006

Bijna naar Zweden...

Nog 2 1/2 week en dan ga ik naar Zweden.
Afgelopen maandag heb ik wat spullen die ik al een tijdje bij Bever had liggen afgerekend en meegenomen naar huis.
Het komt nu wel wat dichter bij.
De afgelopen 2 weken heb ik me er niet zoveel mee bezich gehouden en heb ik ook weinig getraind.
Ik heb nog steeds wat last van mijn rug na mijn val die ik gemaakt heb.
Hopelijk is het over wanneer ik naar Zweden ga.
De komende tijd wil ik toch wat meer trainen bij Sjabbens en toch ook nog een paar keer met een grote rugzak lopen. Lekker voor Newly, want die mag dan mee uit wandelen. Deze week komt er niet veel van. Volgende week plan ik gewoon het een en ander in en dan moet ik me daar ook maar aan houden.
Ik heb er wel erg veel zin in om naar Zweden te gaan en hoe het zal worden is natuurlijk afwachten...
Het is er nu koud en er ligt veel sneeuw. Zo goed als zeker echt winterkamperen!
Vandaag ga ik maar eens kijken wat ik nog nodig heb en wat ik allemaal ga meenemen.
Ik begin nu wel een beetje de kriebels te krijgen. Natuurlijk ga ik het thuisfront missen. Ik ben ook wel benieuwd hoe het met hen zal gaan tijdens mijn afwezigheid. Ook best wel spannend allemaal, maar ze zullen het best wel redden zonder mij, daar heb ik alle vertrouwen in. Kimberly zei me gisteren nog: ja mam, je gaat al bijna weg...over 2 1/2 week al weer....
Waarop ik zei: ja en over 3 1/2 week ben ik weer thuis. We moesten allebei lachen.

Geen opmerkingen: