dinsdag, november 01, 2005

Newly heeft de boventoon


De gehele maand november werk ik niet op maandag. Dit is voornamelijk met het oog op Newly, maar ook omdat het gewoon lekker is om eens wat minder te werken en te genieten van de vele dingen van het leven.
Voor onze vakantie schreef ik elke dag wel wat in mijn weblog. Het is de bedoeling dat ik dit blijf doen. De afgelopen week was wel even wennen. Net terug van vakantie en meteen Newly bij ons in huis...
Het is net een babytje; eten,drinken, plasje,poepje en slaapje doen. Tussendoor heb je dan even tijd om wat anders te doen. Deze week zit het ritme er al wel een beetje in. Gisteren heb ik de ramen weer eens gezeemd na tijden en vandaag heb ik de keukenkastjes gesopt, de vloer gestofzogen en gedweild. Van die klusjes waar ik anders niet zo gauw aan toe kwam....

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.