woensdag, november 30, 2005

Hoesten

Hoesten, hoesten en hoesten.
Het gaat bij mij maar niet over...
Vannacht was ik rond 3 uur wakker en ik bleef maar hoesten en rare geluidjes maken. Rob kon er ook niet van slapen. Ik heb mijn dekbedje en mijn kussen toen maar gepakt en ben op de logeerkamer gaan slapen. Hier kon ik mijn rare geluidjes blijven maken en ben toen toch nog in slaap gevallen. Ik werd wakker toen de wekker van Rob ging. Rob heeft Newly om half 6 uitgelaten, kon ik lekker binnen blijven. Nog even lekker ons eigen bedje weer in. Om half 8 had ik echt geen zin om er uit te gaan; ik lag zo heerlijk. Maar ja, Kimberly moet toch ook naar school en Newly moet weer uitgelaten worden. Even lag ik er nog aan te denken om paardrijden weer af te bellen. Vorige week ben ik ook niet geweest en heb toen wat extra uurtjes kunnen slapen. Het is nu wel schitterend in het bos. Niet aanstellen en gewoon naar de manege.
Vanmiddag ga ik winkelen met Kimberly in Arnhem. Tenminste als we ons allebei goed voelen. Kimberly begint nu ook al te hoesten...

Geen opmerkingen: