maandag, november 21, 2005

Veel buiten



Gistermiddag ben ik samen met Kimberly met Newly in het bos wezen wandelen. Kimberly had eerst geen zin om mee te gaan, maar vond het toen ze toch maar was meegegaan wel heel erg leuk. 't Is lekker om buiten te zijn! Soms moet je je er toe zetten, maar wanneer je doorzet is het toch heerlijk


Met Newly kom je nu veel buiten. Vandaag voelde ik me net als gisteren niet zo erg lekker. Wanneer ik dan weer even buiten ben voel ik me weer wat beter.
Waar onze Newly goed voor is.....
Vanmiddag heeft Newly nog lekker met Bolke kunnen rennen en ravotten en hebben Annemieke en ik wat kunnen kletsen.


Afgelopen nacht heeft Newly voor het eerst sinds hij bij ons is beneden in de grote bench geslapen. Dit ging erg goed. Gisteravond na de laatste uitlaatronde kwam ik met hem thuis en hij liep meteen de bench in. Zullen we het dan nu maar gaan proberen? Newly is nu 3 maanden oud... Hij is heel rustig geweest vannacht en vanochtend om 6.15 uur ging ik bij hem kijken. Hij lag er heerlijk bij en keek op toen ik de kamer in kwam. Hij was helemaal blij toen ik het deurtje opendeed..... een grote knuffelpartij! Buiten moest hij een heeeeeeeeele grote plas doen en na een stukje lopen nog wat kleine poepjes.



Ik ben blij dat ik hem gisteravond beneden gelaten heb. Rob en ik hebben heerlijk rustig kunnen slapen. Je hoort toch elk geluidje van zo'n pup die in een kleine plastic bench bijna naast je bed staat.....
Hopelijk gaat het vanavond weer zo goed!

Geen opmerkingen: