dinsdag, juli 01, 2008

Weg van huis...

Nog even en we gaan op vakantie.
Lekker naar de Spaanse zon!

Daarna een weekje werken en dan voor de tweede keer naar IJsland.
Vorig jaar heb ik mijn eerste reis als reisbegeleider van Askja gemaakt.
Toen samen met Edward de Wandelrondreis; super gewoon!
Vanavond kreeg ik nog een email van Ed uit Finland.
Zo jammer dat we niet wat dichter bij elkaar wonen...

Dit jaar samen met Martijn de reis IJsland Avontuurlijk; ik ben benieuwd.
Een hele andere reis, maar ook weer spannend!

Vorig jaar overnachten we in tenten.
Ik kan altijd zo genieten van het slapen in een tentje...




De komende reis overnachten we in slaapzakaccomodaties; boerderijen, leeg staande scholen ed.
Tijdens deze reis veel excursies; sneeuwscoteren, walvisexcursie, raften, vogelexcursie, paardrijden.



Kortom ook actief, maar echt anders dan de wandelrondreis.
We zullen zien hoe dit weer zal zijn.
Altijd leuk om weer eens wat nieuws te doen.

Geen opmerkingen: