zondag, juli 27, 2008

Extra dagen vrij.

Woensdagavond zijn we terug gekomen uit Spanje.
Maandag moet ik weer werken.

Toch wel lekker dat wanneer je thuis komt je niet meteen weer naar je werk hoeft.
Heerlijk zo'n paar dagen extra vrij.
Het weer speelt ook prima mee. 't Is echt zomer!
Elke dag zon en warme temperaturen!

Donderdag dus de was gedaan en wat opgeruimd en boodschappen gedaan.
's Middags zijn we ons verhaal wezen doen bij Irma.
Die dag alles op de fiets. Heerlijk weer!

Vrijdag gestart met de brief naar Vaya.nl.
Moeilijk om een goede brief te schrijven met alles erin wat er gebeurd is.
Vrijdagmiddag ons volgende bezoekje; nu naar pappa en mamma.
We zijn Ede nog even in geweest; naar BCB en MediaMarkt.

Zaterdagochtend op de fiets naar Heteren; even bijkletsen met Esther.
We hebben onze vakantieverhalen uitgewisseld lekker bij haar in de tuin.
Ik had gedacht dat ik Esther niet meer zou zien voor mijn vertrek naar IJsland, maar gelukkig hebben we voor dinsdag afgesproken om te gaan sporten.
Nadat ik bij Esther geweest ben ben ik nog langs Divoza gegaan.



Voordat ik Heelsum binnenreed ben ik bij een nieuwe "buitenwinkel " wezen kijken.
Het zag er erg gezellig uit op de Utrechtseweg 35. Een winkel vol met laarzen, petten, hoeden, waxjassen en andere kleding en verder vol met allerlei snuisterijen die met het buitenleven te maken hebben.
Leuk gepraat met de eigenaresse.

Het was erg warm gisteren en gisteravond brak het onweer los.
Veel lichtflitsen en gedonder, de lucht leek wel groen van kleur.
De stoppen bij ons in huis zijn er verschillende keren uitgvlogen.

Eind van de avond, voordat ik naar bed ging was het rustig en zag ik zelfs al weer wat sterren aan de hemel staan.

Vandaag wederom een erg warme dag, 29 graden bij ons achter in de schaduw.
Af en toe wat buiten geweest, maar weinig actiefs gedaan.
Beetje achter de computer van Kimberly gezeten. Beetje de tijd verdelen met computeren nu we de laptop moeten missen.
Kim en ik delen nu samen haar computer. Dank je Kim!!!

Benieuwd of het vanavond weer gaat onweren enzo.

Vandaag dus mijn laatste vakantiedag, morgen weer naar mijn werk bij Askja.
Het was heerlijk om vrij te zijn. Ik heb er van genoten!

Deze week drie dagen werken bij Askja,donderdagavond bij Bever en dan vrijdag naar IJsland.
'k Vind het erg spannend en ben benieuwd hoe deze reis gaat worden.
IJSLAND AVONTUURLIJK.




Geen opmerkingen: