dinsdag, juli 08, 2008

Gouden Porsche 911

De ultieme cabrio is en blijft voor mij toch wel de Posche 911.
Helaas voor mij niet te betalen.




Het volgende exemplaar is zefs weggelegd voor maar weinigen.

Omdat Amerika in een zware recessie zit moeten we steeds vaker uitwijken naar landen als Rusland om bizarre creaties te spotten. Zoals bijvoorbeeld een gouden Porsche, in dit specifieke geval zou er maar liefst 40 pond puur goud aan te pas zijn gekomen…

We zagen al eens een gouden Porsche Boxster, maar je hebt natuurlijk altijd baas boven baas. Bij de Boxster ging het namelijk om slechts 1 kilootje 22 karaats goud.


De eigenaar van de hier getoonde 996 heeft sowieso een betere smaak, goud hoort namelijk niet op een Boxster. Daarnaast is de beste man (of vrouw?) niet vergeten om een leuk motiefje op het goud aan te brengen. Anders is het ook zo saai.








Ik moet je zeggen dat ik deze gouden zelf niet echt supermooi vind.
Eigenlijk is het gewoon een superlelijk ding....
Een leuke zwarte , witte of grijze lijkt me wel wat.

Trouwens met onze Peugeot 307 CC ben ik ook superblij.
Deze ziet er tenminste gaaf uit.
Hij rijdt ook super lekker!!!
Ik voel me er de koning(in) te rijk mee!!!

Geen opmerkingen: