zondag, december 02, 2007

Overgang...

Toen ik gisteren boodschappen wilde gaan doen kon ik mijn portemonnaie niet vinden.
Waar had ik em toch gelaten?

(Zou ik nu toch een beetje van slag zijn door de overgang naar een nieuwe baan en een beetje afscheid nemen van Bever Zwerfsport en zijn Bevertjes?)

FF denken wat ik vrijdag allemaal gedaan had en wanneer ik hem voor het laatst vast gehad zou hebben.
Vrijdag bij Askja gewerkt, bij Petri wat lekkers gekocht, bij Bever gewerkt,
op de fiets door de regen weer naar huis, tas achterop, tas over de schouder en tas aan t stuur.....

Ik hoopte er op dat de portemonnaie bij Bever zou liggen.
Snel gebeld en ja hoor...gelukkig lag ie nog bij Bever!

Voor de boodschappen dus eerst maar eventjes langs Bever...
Nu voor het eerst op zaterdag naar Bever zonder te hoeven werken... best wel raar.
Tim, Marloes en Bouwe waren in de winkel; de jonge garde, leuke spontane gasten!
"Succes mensen en werkse op zaterdag!"

Geen opmerkingen: