woensdag, december 19, 2007

Kerstkaarten

He, he .....de kerstkaarten zijn geschreven!

Elk jaar neem ik me voor dat ik het schrijven van de kerstkaarten voor een select groepje houd.

Dit groepje wordt voor mij helaas toch wel steeds groter.

Vanavond ben ik wezen trainen bij Sjabbens samen met Esther.
Zij ging op tijd naar huis om nog even gezellig bij haar mannetje te kunnen zijn.
René zijn moeder zit sinds kort na een operatie in een verzorgingstehuis.
Moeilijke beslissingen en veranderingen!
Sterkte!

Na het trainen ben ik verder gegaan met het schrijven van onze kerstkaarten.
Je bent er wel eventjes mee bezich.
Morgen postzegels kopen en dan kunnen ze op naar de post!

Zelf vind ik het ook altijd leuk als ik een kaartje toegestuurd krijg!
En ach...het is maar eens in 't jaar kerst en oud en nieuw...

Wat zeur ik toch...
We mogen blij zijn dat we kaartjes mogen versturen
en natuurlijk ook dat we ze mogen ontvangen!

Bij het schrijven van een kaart gaan je gedachten toch even naar de persoon waar je je kaartje naar toe stuurt.
Soms ver weg, maar dan heeeeeeeel dicht bij!
Mij geeft 't altijd een goed gevoel...

Voor alle mensen die ik geen kaartje gestuurd heb...

GENIET VAN DE LAATSTE DAGEN VAN 2007
MAAK PLEZIER EN ZIE DE GOEDE DINGEN
IK WENS JE HET ALLERBESTE VOOR 2008!!!

Geen opmerkingen: