dinsdag, december 25, 2007

Fourty-three...

Vanochtend al stinkend verwend door Rob en Kimberly;
blender, een boek, heerlijke geurtjes en .....een parachuutopleiding!
Ik krijg er nu de kriebels al van...
niet van de geurtjes hoor, maar wel van het idee dat ik straks op het punt sta om dan echt eens uit een vliegtuig te springen.

Renate is de hele dag ook al bij ons. Gezellig voor Kimberly.Tussen de middag heeft zij Newly voor ons uitgelaten. Super aardig van je Renate, bedankt!

Vanmiddag is er familie op bezoek geweest; Irma, Pappa en Mamma, Esther en Gijs,An, Aart, Tom en Susan.
Een gezellige drukke boel.

Van iedereen erg leuke cadeaus gehad waar ik reuze blij mee ben!
Het boek van Rutger Hauer, wat ik erg graag hebben wilde kreeg ik van Irma met iets voor onder de douche. Van pappa en mamma twee mooie kandelaars en geld. Van Esther en Gijs een reuze groene plant, voor als de kerstboom weer naar buiten is. Van de van de Weerdhofjes kreeg ik een geweldige voederschaal voor de vogels in onze tuin met een kaartje met een hele mooie tekst.

Nu is het even rustig en kunnen we eventjes bijkomen van de drukte.
Benieuwd of er vanavond nog iemand komt.
Zou ik wel leuk vinden, maar ja het is Kerst dus je weet 't niet.
Newly is ook uitgeteld...hij ligt lekker te slapen op zijn kussen.

Geen opmerkingen: