zondag, augustus 12, 2007

Vis op de barbeque

Vanochtend samen met Kimberly en Esther gesport bij Sjabbens.
Daarna koffie gedronken bij ons thuis in de tuin...

Toen Esther weg was ben ik Newly gaan uitlaten...
Ik kwam Marjo nog tegen...
Samen met haar en Newly ben ik wezen wandelen rond de golfbaan...
Marjo met haar nordicwalking stokken, ik op mijn slippertjes en Newly lekker snuffelend zo hier en daar...

Vanmiddag zijn we op de fiets naar Wageningen geweest.
Gezellig bij Irmpie in de tuin zitten kletsen over vanalles en nog wat.

Rond Half 6 waren we weer thuis en ben ik begonnen met het eten.
Om een uurtje of zes/half 7 hebben we de barbeque aangestoken.
Lekker zalm en forel in de folie er op...

Vanmiddag scheen het zonnetje nog...
de lucht wordt steeds grijser...
in de verte rommelt het...
af en toe een flits...
en dan opeens begint het toch wel behoorlijk te regenen...

We hebben het zonnescherm uit en blijven zo toch redelijk droog...




Lekker zo onder ons zonnescherm...



Wat een knappe dochter hebben we toch!



De pakketjes konden heerlijk stomen op t kleine barbequetje.



Newly lag onder de tafel prima droog...



Vis moet zwemmen...
Toch?
Proost!

Geen opmerkingen: