zondag, augustus 26, 2007

Druk,druk...

Heerlijk om weer met van alles en nog wat bezig te zijn...

Rob was donderdag jarig...Vrijdag hadden we een feestje bij ons thuis georganiseerd.
Gelukkig was het heel mooi weer en konden we met zijn allen van het heerlijke weer in onze tuin genieten.

's Middags had ik nog op de valreep een nieuwe volle gasfles gehaald voor onze terrasverwarmer. Deze hebben we niet nodig gehad. De temperatuur bleef lekker. Het was erg gezellig. Helaas deze keer geen eigengebakken appeltaart. Een kleine teleurstelling voor enkele mensen die er een beetje op gerekend hadden. De sateetjes, die ik 's middags had staan rijgen en de vispakketjes vielen zeker wel in goede aarde. Lekker van de barbeque.Nou gelukkig maar!

Zaterdagochtend had ik toch wel een beetje moeite om m'n bedje uit te komen.
Na 3 uurtjes slaap moest ik er uit! Newly even uitlaten en daarna op mijn fietsje naar Arnhem. Iets over zevenen stapte ik op mijn fiets. Gelukkig was het heerlijk om te fietsen!
Tentenshow bij Bever...altijd leuk!
Zelfs ook nog wat tenten aan de man/vrouw kunnen brengen ;)

Toen ik naar huis fietste kwam ik Rob onderweg in Oosterbeek tegen.
Gezellig samen naar huis gefietst.
Kimberly was naar het wijkfeest dus hadden we het rustig samen.
Even wat gedronken toen we thuis waren en daarna lekker gegeten.

Vandaag als een wervelende tornado met de stofzuiger door het huis gegaan.
De was gedaan en het een en ander opgeruimd.
Newly was vanaf vanmiddag niet zo in zijn hum. Een beetje sloom...
Vanavond loopt ie weer met een hoge rug net als vorige week...
'k Hoop dat het niet iets blijvends is...
Maar even afwachten!

Geen opmerkingen: