donderdag, februari 26, 2009

's Ochtends beter weer

Mijn ervaring is de laatste tijd dat het 's ochtends meestal droog is en in de middag dichttrekt en vaak ook een bui valt.

Gisteren was dit het geval en vandaag wederom.

Vanochtend scheen het zonnetje nog heel vrolijk en aan het begin van de middag begon het te betrekken en halverwege de middag was het weer eens aan t regenen.
Jammer...

Vanaf begin dit jaar heb ik de woensdagmiddag gereserveerd om een stevige wandeling te maken. Soms alleen, maar meestal met Petra en Binkie.
Gisteren kon Petra niet. Gelukkig maar want rond een uurtje of 1 begon het te regenen.
Zelf ben ik toen ook niet wezen lopen.





Ik had er vandaag wel zin in dus heb ik mijn wandelschoenen aangetrokken en ben ik voor de middag wezen struinen door de Jufferswaard.





Heerlijk zo langs het water en door de struiken banjeren.
Met Newly ben ik hier ook vaak geweest.
Altijd als ik hier ben roept het weer herinneringen op.
Niet vervelend hoor... het geeft me altijd wel een rustig gevoel om hier te zijn.




Dicht bij huis, maar toch eventjes helemaal weg.
Er stond een aardig windje en ik ben geen mens tegen gekomen.
Heerlijk!

Geen opmerkingen: