woensdag, februari 04, 2009

Bever Venlo

Gisteren vroeg op pad. Met de auto rond 7.00 uur richting Venlo.
Binnenkort wordt hier een nieuwe vestiging geopend!



Ik had Mark beloofd dat ik zou komen helpen met de inrichting van de nieuwe winkel.
Mark was er gisteren niet.
Eric coordineerde in zijn plaats de hele boel.
Om 8.15 uur was ik in het pand.
Maurice verwelkomde mij hier samen met Jeroen.
Leuke gasten, erg gezellig!

Maandag had de groep het één en ander schoon gemaakt, gisteren konden we aan de gang met het inrichten van verschillende groepen.
Gisteren waren er aardig wat mensen aanwezig om te helpen; Maurice, Jeroen, Eric, Mascha, Saskia, Bas, Remco, Coby, Paul, Menno, Marlies, Gert Jan, Barny en ikzelf.
Ik ben op de bovenverdieping bezich geweest en samen met Saskia heb ik de etalage- poppen in mekaar gezet.
De dag verliep heerlijk relaxed.
S Avonds hebben we met z'n allen een pizzaatje gegeten.
De meeste van de aanwezigen vertrokken na het eten.
Samen met Mascha, Gert Jan en Menno heb ik overnacht in een hotel vlakbij.

Vandaag zijn we met z'n viertjes na een lekker ontbijtje in ons hotel, nog geen 10 minuten van Bever, weer lekker aan de slag gegaan.
Ook vandaag liepen er aardig wat mensen rond.
Van Bever waren er: Marice, Jeroen, Eric, Mascha, Bas, Remco, Gert Jan, Erwin en Barny.
Verder was er nog iemand om de boekenhoek te schuren en te lakken, was er iemand voor de poortjes, iemand voor het elctra en twee jongens voor de verlichting.
Weer behoorlijk wat mensen op de been dus!
Heb de hele beneden-verdieping gestofzogen met de nieuwe stoflachebek Henri.
Daarna samen met Mascha de hele dag kleding uitgepakt, op andere hangers gedaan, getekkerd en een plekje voor alles gezocht.
Erg gezellig, lekker gekletst, maar toch ook heel veel gedaan.
We hadden er een voldaan gevoel over toen we aan de chinees gingen.
Na het eten ben ik naar huis gegaan.

Aan het eind van de middag kwam Mark ook nog even langs om een blik op de zaak te werpen.

Geen opmerkingen: