dinsdag, november 25, 2008

Sneeuw

Zaterdag heb ik mooie foto's kunnen maken tijdens mijn wandeling langs de Heelsumse.
Zondag was het ook echt winters weer. Helaas scheen de zon niet.
's Middags heeft het bijna de hele middag gesneeuwd.

'k Ben bij Monique nog op de thee geweest. Eigenlijk hadden we het plan om er met Snoopy even op uit te trekken.
Het bleef maar sneeuwen.
Rond vijfen zijn we toch nog even een klein wandelingetje wezen maken.
Helaas was het toen al wel donker.
We hebben toch nog van de winterse aanblikken mogen genieten!

VAnmorgen zat ik om 7.00 uur al op mijn fietsje richting Arnhem.
In onze wijk lag best wel veel sneeuw.
Hoe meer ik richting Arnhem kwam hoe minder sneeuw er op de straten en zo te zien was.
In de stad lag maar heel erg weinig.

Vanmiddag op de terugweg naar huis heb ik zeer zeker toch nog gweldig kunnen genieten van het winterse weer.

Geen opmerkingen: