woensdag, november 12, 2008

De tijd vliegt om...

Nadat ik op de bewuste vrijdag bij Askja weggegaan ben is de tijd omgevlogen.
Zes weken thuis...ik dacht zeeën van tijd te hebben.
De tijd is omgevlogen!

Veel met mensen gesproken, veel gezien...
Veel leuke dingen gedaan, veel serieuze dingen gedaan...
maar vooral ook heel veel nagedacht...

Moeilijk om te kiezen...
Moeilijk om beslissingen te nemen...

Vandaag was voor mij een dagje buiten.
Eerst vanochtend samen met Sir Harald het bos door.
Heerlijke rit gemaakt en lekker met Paula en Saskia kunnen praten over de zin des levens.
Thuis een boterhammetje gegeten.
Daarna de wandelschoenen aan en lekker struinen door Jufferswaard







en over de Noordberg.





Heerlijk herfstweer met af en toe een zonnetje.
Twee uur niemand tegenkomen; zalig!
Op de terugweg "langs de Beek" en een kopje koffie gedronken bij "At home"

Toch wel mijn ding: BUITEN

De komende tijd...kijken wat ik met BUITEN kan...

Geen opmerkingen: