woensdag, maart 05, 2008

Email

Rob heeft vandaag Outlook geinstalleerd op mijn laptoppie.
Nu kan ik dan ook mijn eigen email lezen op de bank met mijn laptoppie op schoot.
Heerlijk op de nieuwe bank, voetjes omhoog, kussentjes in de rug...en daar zit ik dan geinstalleerd!

Vanavond waren pappa en mamma bij ons. Koppie koffie drinken en onze nieuwe bankstel bewonderen.
Ze vonden het mooi en lekker ziten.
't Was gezellig dat ze er waren. Kimberly en Rob waren er ook allebei bij. Even met z'n allen bijkletsen.

Ik kan wel zeggen dat ik hartstikke blij ben met onze nieuwe aanschaffen.....
De banken zijn wel groot, maar wel super heerlijk.
Papa vond zelfs dat onze kamer groter lijkt dan voorheen.
Ja de inrichting hè.
Zelf vinden we het super gezellig!
Ik ben ook blij met de planten die we er nu ook hebben staan.

En dan natuurlijk mijn laptoppie...
Toch wel weer heerlijk hoor.
Aan tafel, op de bank of op schoot...'t gaat allemaal prima!

Geen opmerkingen: