zaterdag, maart 08, 2008

EHBO

Gisteren vroeg Gregie mij of ik heel misschien vandaag in plaats van 24 april mijn EHBO-dag wilde doen.
Afgelopen week ben ik best druk geweest en zat ik niet zo lekker in mijn vel...
dus ik twijfelde wel even.
Toch heb ik wel toegezegd. Je kunt het maar gehad hebben.

Zo was ik dus vanochtend toch weer bij tijds op.
Even de krant bekeken, koppie koffie gedronken
en toen op naar Arnhem.
Deze keer met de auto.

Totaal waren we met acht mensen.
Na het voorstel-rondje hebben we het gehad over de momenten wanneer we de EHBO nodig gehad hebben tijdens onze reizen.
Na binnen wat geoefend te hebben met verbandjes aanleggen en zo zijn we na de lunch het Sonsbeekpark ingegaan.
Zelf mocht ik één van de slachtofers spelen; iemand met ddiabetes, die duizelig geworden was, uitgegleden is en toen een open wond aan haar arm had.
Leuk om te 'spelen' en gaaf om met een zo'n echt mogelijk lijkende wond van Christo rond te lopen.

Het was een leuke nuttige dag. Ik heb er van genoten.

Geen opmerkingen: