zondag, juni 03, 2007

Terug uit Spanje...

Zondag 3 juni..... weer terug op Nederlandse bodem na een weekje genieten van de Spaanse zon.
We hebben het heerlijk gehad in Malgrat de Mar.
Het was erg gezellig met z'n allen!

Met een beetje vertraging kwamen we vannacht aan op de vluchthaven Schiphol in Amsterdam.
Tussen 3 en half 4 waren we dan eindelijk thuis.
Met Kimberly is het tijdens zowel de heen als de terug vlucht zeer goed gegaan.
Een pluim voor Kimberly...wellicht ga je het vliegen dan toch weer leuk vinden!

Ik moest er vanochtend weer op tijd uit omdat er het reisleidersweekend van Askja in Orvelte was.
Helaas door het gedoe met onze auto ben ik alles bij elkaar denk maar maximaal een uurtje in Orvelte geweest!
Omstreeks half 5 was ik weer thuis.

Kimberly heeft lekker een chineesje gehaald.
Wel even wat anders dan het spaanse eten uit hotel Rosa Nautica...
Maar allebei wel lekker hoor!

Na het eten ben ik even bij mijn buurtjes langs geweest.

Olivier heeft tijdens onze afwezigheid elke dag zijn ouders er op attent wanneer er post bij ons op de mat lag. Als tegenprestatie mocht Olivier elke dag van mij een kurk uit de vaas halen. Elke dag heeft hij een mooie kurk uitgezocht...goed zo Olivier!

Het is heerlijk om een weekje te kunnen genieten en niets te hoeven.
Je bed wordt opgemaakt, je kamer opgeruimd, je eten gekookt enzovoort...
Lekker zo in een hotel met alles er op en er aan!!!
Het was genieten met mensen en familie waar je van houd om je heen.

En toch...is het ook super om weer thuis te zijn!

Samen met Lidia en Edmond heb ik onder het genot van een roseetje even bij kunnen praten vanavond.
Ik over Spanje en zij over hoe het de afgelopen week in het Heelsumse was.
Erg gezellig vind ik het met hen.
Ze zijn zo verschillend en toch vind ik hen beiden erg leuke mensen!!!

De poezen van de buren zijn ook op vakantie geweest en wel bij ons in de tuin.
Vanmiddag lagen er nog twee te zonnen.






Jammer voor hen...morgen is Newly er weer!

Geen opmerkingen: