donderdag, juni 21, 2007

Chaos

Dinsdag was het dan de musicaldag van Kimberly.

's Morgens was er de generale repetitie, 's middags het optreden voor alle kinderen van de Airborneschool van groep 1 tot groep 7.
En 's avonds mochten wij, ouders en verdere genodigden zoals opa's en oma's, tantes en ooms, buren en verdere familie en bekenden het eindresultaat van 'onze'kinderen bewonderen...

Samen met Rob, mijn pappa en mamma en onze buurvrouw Lidia ben ik tegen half 8 naar de Rijnkom gegaan.
Hier werd de musical van groep 8 opgevoerd. CHAOS...
Het was erg warm en het voorstelboekje konden we mooi als waaier gebruiken.
Alles verliep op rolletjes.
Het was erg leuk om te zien en mee te maken.




Helaas was ik mijn fotocamera vergeten. Gelukkig had ik wel mijn MDA bij me en heb ik bovenstaand met het cameraatje wat daar in zit vast kunnen leggen.

Na afloop zijn we naar huis gegaan. We hebben met z'n allen nog wat gedronken en wat lekkere hapjes in onze tuin gegeten.

Geen opmerkingen: