woensdag, maart 14, 2007

Lammetjes

Een druk dagje vandaag...

Vanochtend ben ik wezen paardrijden.

Vanmiddag ben ik samen met Kimberly en Newly naar opa en oma geweest.
Ik moest nog even met mijn telefoon langs de telefoonwinkel; er blijft steeds een lampje branden en dat trekt natuurlijk de batterij leeg!
Kimberly ging samen met oma naar de H&M en na een poosje zagen we elkaar weer. Ik met mijn telefoon nog niet veel wijzer en Kimberly met een leuk shirtje van H&M.
Het was gezellig en leuk dat oma ook weer eens met ons mee ging naar t dorp!

Via de Ginkelse hei zijn we naar huis gereden.
Bij de schaapskooi zijn we nog even gestopt om naar de nieuwe lammetjes te kijken.
Kimberly was helemaal weg van de lammetjes...en de lammetjes waren ook weg van Kimberly!




We zijn nog even Renkum in geweest. We hebben er nog wat boodschappen gedaan; Zwart t-shirt voor Kimberly gekocht, eten voor vanavond bij AH gehaald en voor Newly ook nog wat lekkers om te smikkelen bij de dierenzaak.

Geen opmerkingen: