dinsdag, maart 13, 2007

Eindelijk na één week....

Ja, ja, ik heb ruim een week niets gepost.
Er is vanalles gebeurt.
Ik moest even het een en ander voor mezelf op een rijtje zetten...

Maar ik ben er nu dan weer...
Ik zal proberen om elke dag weer wat neer te schrijven.
Leuk voor later en natuurlijk voor al mijn weblog-lezers!

Het was vandaag heerlijk weer.
Het maakt me altijd blij wanneer de zon schijnt en het geeft me ook meer energie!

Vanochtend ben ik bij Josien wezen koffie drinken en heb ik samen met Newly een heerlijke wandeling gemaakt.


Tussen de middag hebben we lekker in het zonnetje in de tuin ons boterhammetje kunnen eten. Kimberly had een kort rokje aangedaan, maar heeft dit toch maar voor een lange broek geruild toen ze weer naar school moest.
Ach ja, na de winter hebben we toch wel een beetje witte benen....





Vanmiddag ben ik de tuin bezich geweest; Een beetje opgeruimd, hier en daar wat gesnoeid en het één en ander aangeveegd.
Lidia en Olivier waren ook in de tuin.
Lidia vroeg me of ik zin had om eind van de middag een roseetje te komen drinken.
Nou daar had ik wel zin in.
Kimberly was naar paardrijden en Rob werken, dus waarom ook niet...
Nadat ik nog met Newly een blokje om was geweest ben ik naar Lidia gegaan.
We hebben heerlijk buiten gezeten en genoten van een roseetje.
Mijn eerste dit jaar... lekker buiten!
Ik hoop dat er meer zullen volgen :-)

Geen opmerkingen: