maandag, juli 17, 2006

Nieuw mobieltje

Samen met Rob ben ik op onze eerste dag van onze vakantie naar Ede geweest.
We zijn daar verschillende telefoonwinkels afgeweest. Ik dacht dat het voor een nieuwe telefoon voor Rob was, maar hij verraste me door te zeggen dat ie voor mij gaat worden...

We hadden een paar eisen waar deze nieuwe mobiel aan moest voldoen.
Waar is de tijd gebleven dat je met zo'n ding alleen kon bellen?
Met het apparaat dat we uitgezocht hebben kun je na bellen ook foto's maken, sms-en, msn-en, internetten, emailen, agenda bijhouden, adressen opslaan en waarschijnlijk nog wel meer!
Zo maar eens aan de studie. Bij zo'n apparaat zit een aardig boekwerk. Ik ga er straks maar eens even rustig voor zitten.



Nu kunnen we tijdens onze vakantie foto's maken en deze direct doormailen aan familie, vrienden en bekenden...Toch wel leuk!

We hebben al wat fotootjes gemaakt en gaan proberen ze door te sturen, zodat ze op mijn weblog kunnen komen te staan...

1 opmerking:

Ria zei

Bedankt voor de tip!

Ik heb ook op jullie log gekeken...ziet er goed uit!