woensdag, juli 12, 2006

Een heerlijke dag...

Ik kan wel zeggen dat ik een heerlijke dag achter de rug heb.
Vanochtend eerst naar het ziekenhuis, waar ik wel tegenop zag.
De internist was tevreden. Hij vond dat ik er ontspannen uitzag en er met fonkelingen in mijn ogen bij liep. Bloed was goed, gewicht iets minder dan vorige keer (voor mij nog steeds te veel), bloeddruk prima.
Thuis gekomen heb ik eerst even bij Rob op zolder naar telefoons/gps zitten kijken.
Daarna zijn we naar beneden gegaan en hebben heerlijk babbelend achter in de tuin gezeten. 't Was erg gezellig!
's Middags dus met Kim op pad... ook erg leuk!
Newly tussendoor een aantal keren uitgelaten... ook altijd leuk, want hij is altijd blij als je hem uitlaat!
Vanavond hebben we heerlijk buiten gegeten.
Bij de koffie hadden we super lekker gebak wat Kimberly gewonnen had op school.
Rob en ik zijn ook wat in de tuin bezich geweest.
We hebben het een en ander gesnoeid, aangeveegd en opgeruimd.
Toch wel leuk, vooral wanneer je het samen doet!!!
Al met al werd het toch weer een latertje...
Het laatste uitlaatrondje heb ik samen met Kimberly gedaan...
Het lijkt wel vakantie!!!
Nog even een wijntje met Rob...
Helaas maar eventjes, want Rob moet er morgen vroeg uit; vroege dienst!
Ik nog wat achter de pc; ik voel me blij en goed!
Ik heb een supergezin en geniet ervan!

Geen opmerkingen: