maandag, april 17, 2006

Pasen

Zo, de paasdagen zitten er al weer op...
Het is ook zo weer voorbij!
Je denkt; oh lekker wat dagen vrij...
Je neemt je voor om van alles en nog wat te gaan doen.
Helaas heeft een dag maar 24 uur!
Gistermiddag zijn we lekker met z'n viertjes wezen wandelen.
't Was erg gezellig.

Gisteren heb ik ook geboekt voor de Bodensee.

De voorpret
Plannen maken voor de zomervakantie is altijd leuk.

We willen eerst vertrekken richting Bodensee/ Duitsland.
Daar willen we een bezoek brengen aan de Outdoor-beurs in Friedrichshafen.
Ik heb een leuk hotel gevonden zo'n 15 km vanaf het beurscomplex.




Hier zullen we 4 dagen/ 3 nachten zijn.



In hotel Gierer te Wasserburg aan de Bodensee zullen we met zijn vieren overnachten in een kamer met balkon.
Ja we gaan met zijn vieren; Rob, ik , Kimberly en Newly.
Met de auto, de Peugeot 307 SW.
Daarna gaan we door naar Oostenrijk...

Vandaag was de verjaardag van Inge... Ze zou 62 jaar geworden zijn. Helaas heeft dit niet zo mogen zijn. Rob zei: Vandaag is de verjaardag van mijn moeder. en Kim: en van mijn oma. en ik: en van mijn schoonmoeder.We missen haar nog elke dag. En met zo'n dag als vandaag denken we aan haar met veel liefde in ons hart! Wat jammer dat we niet meer naar haar toe kunnen........Jammer dat ze hier niet meer is! We hadden nog zoveel met je willen delen!

Vanochtend ben ik samen met Kimberly in onze 307SW naar Bennekom geweest.Voor het eerst achter het stuur van onze nieuwe auto. Ik vond het best wel spannend. Hij rijdt geweldig, wat een superauto!

Sanderse Ruitersport was vandaag open. Er was een tweedehands verkoop en alle nieuwe dingen uit de winkel gingen weg voor 3 halen 2 betalen.

Kimberly had nieuwe rijlaarzen nodig. Helaas hadden ze geen laarzen die haar pasten. Wel hadden ze schoenen met chaps. Helemaal super voor Kim. Bij de tweedehands kwamen we nog een mooie broek tegen voor 10 Euro die Kimberly goed paste. Zelf heb ik een nieuwe cap aangeschaft. Kimberly wilde ook dolgraag een nieuwe zweep. Ze heeft een mooie uitgezocht en we hebben afgesproken dat we er samen mee zullen doen.Nog wat paardensnoepjes en toen konden we afrekenen...



Met een big smile op onze gezichten en een grote tas met spullen verlieten we de winkel. Allebei gelukkig! We kunnen er weer even tegen.

Vanmiddag heb ik nog even wat in de tuin gedaan. 't Was goed weer. Morgen komt de vuilnis, kunnen ze meteen wat tuinafval meenemen!


Geen opmerkingen: