maandag, april 03, 2006

BGC

Vandaag heb ik op mijn werk wat rustig aan gedaan.
Vorige week ben ik aardig druk bezig geweest met dingen veranderen en een goede plek bedenken voor verschillende dingen.
Het is nu de tijd dat alle nieuwe artikelen uitgeleverd worden en naar de winkels komen.
Donderdag ga ik wel weer verder met de winkel overzichtelijk, strak en toch ook leuk en gezellig te maken.

Vanavond ben ik met Newly weer naar cursus geweest.
Hij doet het erg goed. Ik ben apetrots op hem.
Bepaalde oefeningen doet ie nu ook al los zonder naar de andere honden toe te rennen.
Heel goed Newly!
Volgende week gaan we examen doen voor de Basis Gehoorzaamheid. We gaan er natuurlijk voor om met mooie cijfers te slagen...
Komende week dus extra oefenen, zowel voor Newly als voor mij!

Geen opmerkingen: