vrijdag, juli 29, 2005

Lekker op weg


Gisteren de hele dag gewerkt.
't Was weer druk en het weer drukkend. Gisteravond toen ik naar huis ging hingen er onderweg van die nevels. Het was erg vochtig. Samen met Rob nog even onder de zon en het roer om gezien. Daarna naar bed... ik was best wel moe en volgens mij Rob ook.

Vanochtend weer wezen sporten, Marcel heeft een paar kleine dingen aan mijn schema verandert. Ik vind het toch wel weer lekker om te sporten. Het plan is om twee keer in de week te gaan fitnessen en dit dan ook vol te houden en wel voorlopig in de zomervakantie op woensdag en vrijdagochtend en straks naar de zomervakantie op dinsdag en vrijdagochtend. Het lijkt me wel goed om vaste dagen te hebben. Ik heb deze dagen dan ook in de agenda gezet.

Vanmiddag boodschappen gedaan. Het werd plotseling heel donker en toen begon het keihard te regenen. Gelukkig was ik net binnen in de supermarkt. Op verschillende plaatsen in het land staat het een en ander blank...

Eind van de middag belde Sandra over mijn dagcurves; van haar moet ik de middag-eenheden verhogen naar 8. Dat doen we dan maar. Hopelijk raak ik snel weer goed ingesteld, dat zou zoveel makkelijker en rustiger voor me zijn.

Kimberly is begonnen met een eigen website. Ze is er reuze druk mee. Leuk om te zien hoe ze dat allemaal doet.

http://websitemaker.kennisnet.nl/kimberlydevries

Geen opmerkingen: