woensdag, juli 27, 2005

De eerste dag...


De eerste dag van mijn weblog...
Vandaag sinds tijden weer eens wezen sporten bij Sjabbens. Als je er weer bent geeft het toch wel weer een goed gevoel. Na afloop nog een kwartiertje in de sauna; lekker even relaxen en wegdromen...
Vanmiddag was ik moe en een beetje lusteloos. Ik besloot om maar eens te kijken of ik een weblog voor mezelf kon opstarten. Dat is gelukt en hoe...
Ik baal wel een beetje van mezelf; ik doe bijna niks, wordt alsmaar dikker en met mijn bloedglucosewaardes gaat het ook niet echt goed. Ik ben nu niet echt gelukkig met wat ik doe en wat ik ben. Vorige week een eerste stap gemaakt door naar de diabetesverpleegkundige te gaan. Ik moet elke dag veel controleren en krijg er toch wel heel gevoelige vingertoppen van, maar ja we moeten toch ergens beginnen om het wat meer onder controle te krijgen! Vandaag dus ook weer wezen sporten;de tweede stap. Nu mijn eten en drinken nog; toch wel de moeilijkste dingen. Tijdens de warme maaltijd probeer ik net genoeg op tafel te zetten en hebben we wat over dan bewaren of weggooien.
Ik probeer zo weinig mogelijk te snoepen tussendoor. Vandaag was een ramp; ik heb vanalles en nog wat gegeten; van nectarine tot marsje tot pizzabroodje... wat slecht he. Ik hoop van harte dat dit beter zal gaan en dat ik het dan ook vol houd. Ik was van plan om op tijd naar bed te gaan.... het is nu al bijna 24.00 uur. Ik stop er nu dan ook maar mee en zoek mijn bedje op....

Geen opmerkingen: