dinsdag, april 22, 2008

Muziek

Wat kan muziek en een goed glas wijn je toch blij maken...

'k heb de tv uitgezet...

Mark Knopfler's CD Local Hero...
en heerlijke spaanse "Que Mas" Cabernet Merlot wijn erbij.

Ik kan er van genieten!

Even een moment voor mezelf...

Ik voel me goed en ga ervoor!

Even de dingen van de dag op een rijtje.
Even mijmeren over het verleden.
Even nadenken over het heden,
wat de toekomst worden zal...

Even melanchologisch, maar wel met een goed gevoel.

Local Hero...
ook mijn favoriet!

Van "Wild Theme" krijg ik nog steeds kippevel.

Geweldig deze cd; ik word er rustig van en zie alles in zijn waarde,
maar ook droom ik weg en zie ik mij in Ierland wandelen in de mist...
en 's avonds in een Pub lekker aan één van de smerigste biertjes die ik ooit gehad heb en zal krijgen...

The rocks and the water...zo bijzonder!
The mist covered mountains...ik zie de schapen grazen...en de golven tegen de rotsen slaan.

Geen opmerkingen: