zaterdag, januari 05, 2008

Bureau op marktplaats

We willen de kamer wat gaan veranderen.
Nieuw bankstel...
Die we nu hebben is toch echt wel aan vervanging toe; vlekken, gaatjes van t konijn...en gewoon eens wat anders is toch eigenlijk ook wel heel erg leuk!
Samen met Rob ben ik al wat wezen kijken.
Echt leuk om dit nu samen te doen; geeft een goed gevoel.
Wanneer we een grotere bank nemen dan dat we nu hebben moet er wel iets veranderen in de opstelling die we nu hebben.
We hebben samen besloten dat het bureautje weg moet en dat er dan ook een laptop mag komen.

Kimberly vond het een heeeeeeel goed plannetje wat we hadden.
Mijn computer naar Kimberly.
Het zwarte stoeltje, wat heerlijk zit ook naar Kimberly en ik dan een laptop.

We krijgen dan wat meer ruimte en dan...

kunnen we een grotere bank plaatsen in de woonkamer.
We zullen zien wat t gaat worden!

Ik denk wel leuk!

Maar mijn bureautje moet ik dan wel kwijt zien te raken...
Toch maar op marktplaats en tevens op 2dehands gezet.

Ik hoop dat we snel reactie er op krijgen en dat we hem snel kwijt raken.

Geen opmerkingen: