dinsdag, oktober 09, 2007

Beroerd...

Na een leuk weekendje met Bever voel ik me nu toch beroerd....

Zaterdagavond was ik al niet zo bie...
en zondag onderweg na huis kreeg ik me toch krampen.
Thuis wel twee keer snel achter elkaar na de wc geweest.
Ik had helemaal geen zin in eten. Toch voor Kimberly en Rob wat klaargemaakt...
toen ik het hen voorschotelde moest ik heel rap naar de wc.
Dit ging zondagavond, zondagnacht en maandag zo even door.

Nu kan ik gelukkig al wel weer wat eten en drinken.
Ik heb wel nog steeds barstende hoofdpijn en last van mijn buik en rug.

Vandaag heel rustig aan gedaan.
Vanavond krijgen we visite voor Kimberly haar verjaardag.
Ik hoop dat het leuk wordt voor Kimberly en dat ik het een beetje volhou!

Vanmiddag zijn Irma en Tim al geweest. Dit was gezellig!

Geen opmerkingen: