maandag, april 23, 2007

Begrafenis ome Wim

Na nog zijn laatste dagen in het ziekenhuis gesleten te hebben is onze ome Wim vorige week overleden.
Vandaag was de begrafenis.

Gelukkig kon ik er vandaag heen.
Niet alleen voor mezelf, voor ome Wim om hem de laatste eer te bewijzen, maar ook voor zijn kinderen en pappa en mamma was ik er heen gegaan.

Ik vond het fijn om er bij te zijn...
't klinkt misschien raar, maar dat vond ik zeker!
Het was een mooie rustige begrafenis.
Ome Wim heeft een mooie laatste rustplaats gekregen.

Een leuke bijkomstigheid was dat we onze neefjes en nicht weer zagen.
Allemaal wat ouder geworden, maar toch was er de herkenning...

Na afloop van het condoleren met de koffie en broodjes liep ik met An de aula uit.
Een klein eekhoorntje schoot voor ons langs...
Hij kwam uit de richting van het graf van ome Wim en rende richting het graf van opa en oma v.d. Horst. Heel bijzonder!

Geen opmerkingen: