donderdag, augustus 10, 2006

Fijn gewerkt

"t Was een lange dag van 9.30 tot 21.30 uur.
Ik heb vanalles gedaan.
Begonnen met een bakkie koffie, daarna was Lieke van het hoofdkantoor er om met ons, het personeel te brainstormen over activiteiten binnen ons fileaal.Verder heb ik leuke klanten gehad en aardig wat verkocht.
Vanmiddag ben ik met opruimen, verhangen van kleding en veranderen van opstellingen bezich geweest.
Aan het einde van de middag en begin van de avond heb ik de twee grote etalages opnieuw ingericht.
De dag was zo om.
Ik kan wel zeggen dat ik er een voldaan gevoel bij had...

Toen ik vanavond thuis kwam keken Kimberly en Newly boven door het raam.
Ze kwamen naar beneden toen in de auto onder de carport reed.
Newly was door het dollen heen: Leuk hoor!
Kimberly was ook blij om me weer te zien, maar deed gelukkig wat rustiger...

Geen opmerkingen: